Verzenden & retourneren

1. Levertijd & verzendkosten

 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen: 
€ 8,95 voor bestellingen onder de € 95,- 
Gratis voor bestellingen vanaf € 95,- 

 

Je bestelling wordt via onze partner PostNL bezorgd. Bestellingen ter waarde van 80,- euro of meer worden gratis bezorgd. In de kassa staat de verzendmethode en eventuele verzendkosten vermeld. Hier zal ook worden aangegeven of er sprake is van een pakketbezorging. De verzendkosten worden automatisch in de kassa berekend op basis van het product en de benodigde levering (pakket/ 1 mans levering). Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. 

 

Daarnaast bieden wij onze eigen bezorgoptie binnen Amsterdam en Haarlem. Om na te gaan of we bij jou bezorgen kun je ons benaderen op: [email protected]. De bezorgkosten bedragen: 

€7,99 per adres.  

 

 

2. Retourneren

 

Bedenktijd/retour 

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. 

 

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Waarna je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd krijgt. Enkel de kosten voor het retourneren van jouw thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 10 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Boozly b.v. geretourneerd kunnen worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

 

Mocht het product beschadigd, geopend of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

 

Retourvoorwaarden 

  • Bekijk het artikel zoals je in een winkel zou doen maar neem het niet in gebruik.
  • Voorbeeld 1: Bekijk een fles (non-) alcoholische drank maar draai de dop niet open
  • Voorbeeld 2: Bekijk een tray blikjes maar trek het lipje niet open
  • Het artikel dient in dezelfde staat retour gestuurd te worden als dat het is ontvangen, inclusief de meegeleverde (originele) verpakking.
  • Elk artikel wordt bij terugkomst door ons op dezelfde manier gecontroleerd als voordat het werd aangeboden inclusief het maken van foto's.

 

Retourneerproces 

Om een artikel naar ons terug te sturen willen we je vragen de volgende stappen te volgen. 

  1. Houd svp je ordernummer bij de hand. 
  2. Neem contact op met Boozly per telefoon 0634352800 of stuur een email naar [email protected] 
  3. Na je aanmelding ontvang je van ons per e-mail een retourbon met het juiste retouradres. 
  4. Stuur het artikel terug volgens de instructies op de retourbon. 
  5. Zodra we je retourzending hebben ontvangen zullen we het artikel beoordelen en controleren. Je ontvangt van ons bericht via e-mail over de voortgang. 
  6. Het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst bij ons op je rekening teruggestortminus de eventuele afhaalkosten en waardevermindering. 

 

Product ruilen? 

Wil jij jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Jij kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. Ook is het mogelijk op afspraak langs te komen, om het product te ruilen. 

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]. We proberen dan (indien mogelijk) de bestelling nog voor je te wijzigen. 

 

 

3. Garantie en klachten

 

Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens de  transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op onze garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

 

Klachten 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden jou aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]oozly.nl. Zodat wij ons uiterste best kunnen doen om de klacht zo goed mogelijk af te handelen. 

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

 

4. Contact

 

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat jij ons eenvoudig kunt benaderen. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kun je ons bereiken middels de volgende gegevens: 

 

De handelsnaam van ons bedrijf is: Boozly b.v. 

Telefoonnummer: 0634352800  

Mailadres[email protected]   

Onze domeinnaam is www.boozly.nl  

Ons vestigingsadres: Roemer Visscherstraat 219A 1011 TT Haarlem  

KVK-nummer: 34188832  

BTW-nummer: NL812059529B01 

 

 

5. Covid-19

 

! Let op ! 

* Houd vanwege Covid-19 maatregelen en rondom feestdagen rekening met langere levertijden, aangepaste levermomenten en/of eventuele vertraging i.v.m. extra drukte bij onze leveranciers, transporteurs en/of bezorgpartner PostNL. Excuses voor eventueel ongemak. 

 

Alvast bedankt voor je begrip!