Toon 1 - 1 van 1

De wereldberoemde slogan 'Redbull geeft je vleugels' heeft menig marketeer omver geblazen. De doelgroep van Red Bull energie drink is atleten, studenten en prestatiegerichte professionals. Ze weten altijd al op de juiste manier hun doelgroep te benaderen, bijvoorbeeld door actief te zijn in de sportwereld, sponsoren in sport & educatie en promoties op hoge scholen. Ze hebben hun eigen Red Bull Racing team, waar onze geliefde Max Verstappen groot is geworden. 

In de ajren 80 is Red Bull opgericht door Dietrich Mateschitz. Hij is degene die een geheel nieuwe productcategorie op de kaart heeft gezet, energiedranken. Enkele producten zijn Red Bull Energy Drink, Red Bull Red Edition, Red Bull Tropical Edition en Red Bull Pear Edition Sugarfree.

Zo hebben ze recent een nieuwe lijn opgezet ORGANICS. Red Bull ORGANICS wordt gemaakt van natuurlijke ingrediënten en heeft het Bio-certificaat ontvangen van de Europese Unie. De lijn bestaat uit 4 smaken Cola, Lemon, Ginger en Tonic.